سامانه حمل و نقل “خوش” در قم راه اندازی شد.

68با همکاری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم بزرگترین سامانه حمل و نقل کشور در قم شروع به کار کرد.

آقای مهندس محمدی قدیم با اعلام این خبر گفت: سامانه حمل و نقل “خوش” خدمات ویژه شهروندی، اولین و تنها سامانه حمل و نقل در ایران است که هم قابلیت دسترسی و سفارش آنلاین از طریق اپلیکیشن “خوش” را دارد و هم به صورت 24 ساعته از طریق مرکز تماس 193 پاسخگوی هموطنان است. این مزیت یعنی پاسخگویی از درگاه های مختلف باعث شده بحران های احتمالی همچون قطعی اینترنت و … خللی در سرویس دهی خوش به وجود نیاورد و مراکز تماس خوش پاسخگوی درخواست ها و سفارش های مشتریان می باشند. از سویی دیگر مراکز تماس خوش به صورت معین در شهرهای مختلف مستقر و فعال هستند و در صورت بروز مشکل مخابراتی برای یکی از مراکز تماس، مرکز تماسی دیگر به صورت معین خدمات درخواستی مردم را ثبت و ارائه خواهد کرد.

مدیر خوش ادامه داد : سیاست کلی خوش در تمامی خدماتی که ارائه می دهد مبتنی بر قانونمداری بوده و طبق قوانین نظام صنفی کشور عمل می نماید که متاسفانه یکی از حلقه های گم شده ارائه خدمات بالاخص خدمات آنلاین در ایران محسوب می شود. بر همین اساس سامانه حمل و نقل خوش نیز مبنای عملیاتی خود را همکاری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قرار داده و اینک توانسته است این سامانه را در قم راه اندازی کند.
خوش افتخار دارد در برهه ای که خدمات آنلاین حوزه حمل و نقل به دلیل فعالیت بدون مجوز و عدم نظارت قانونی با آسیب ها و معضلاتی برای مردم مواجه شده است، مبنای عمل خود را نظارت نهادهای قانونی و صنفی قرار داده و شفافیت و اعتماد متقابل مردم و خوش را به ارمغان آورده است.
وی یادآور شد: این مدل از ارائه خدمات الکترونیکی که هم قابل دسترسی از طریق درگاههای مختلف هست و هم از افراد صنفی استفاده می کند و نیز طبق استانداردهای اعلام شده خدمت رسانی می کند، برای اولین بار در کشور اجرایی می شود.
لازم به ذکر است که حمل و نقل به دلیل گستردگی آن بین مردم می طلبد که بیشتر و دقیق تر مورد توجه مسئولین ذیربط قرار بگیرد و از فعالیت گروههایی که از قوانین نظام صنفی پیروی نمی کنند و از طرفی فاقد وجاهت قانونی هستند جلوگیری کند.

یک دیدگاه بنویسید