مرکز تماس همگامان

تعریف مرکز تماس:

نقطه ارتباطی بین سازمانها / موسسات / ارگانها با مشتریان/ مردم با استفاده از روش های ارتباطی متنوع ازجمله ( تلفن , فکس , ایمیل , SMS و غیره ) با کاربرد تجهیزات نرم افزاری , سخت افزاری , نیروی کار ماهر جهت انجام خدمات پشتیبانی محصول / خدمت , بازاریابی تلفنی , تحقیقات بازار و نظر سنجی از مشتریان و… می باشد و مرکز تماس تلفنی (کال سنتر)، امکان مدیریت، تشکیل صف، توزیع، تفکیک، ضبط و پاسخگویی به تماس ارباب رجوع را دارا می‌باشد که این مراکز به دو صورت درون سازمانی و برون سپاری راه اندازی میشوند.

مرکز تماس همگامان:

گروه شركتهاي همگامان بعنوان اولين وتنها دارنده پروانه مرکز تماس کشور كه از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي درمورخ  ۱۶/۰۳/۱۳۹۴ به اين شركت صادر گرديد بعنوان مركز داده و تماس طرح ملي خوش بهره برداري مي گردد. اين مركز بدليل ضرورت تمركززدايي از كلان شهر تهران درخارج از آن و با شماره سه رقمي ۱۹۳ فعاليت مي نمايد. ظرفيت اين مركز تماس درحال حاضر در سه شيفت كاري به بيش از ۱۲۰۰ اپراتور ميرسد، كه هم اكنون نيز به برخي از نهادها و سازمانهاي دولتي و خصوصی در حال ارائه خدمات مرکز تماس مي باشد. يكي از اهداف خوش شامل خدمات ويژه به گردشگران داخلي و خارجي ميباشد، بطوريكه آمادگي دارد تا با اطلاع رساني به اتباع خارجه، اعلام گردد كه ازطريق شماره ۱۹۳ ميتوانند حداقل با ۸ زبان رايج دنيا بصورت آنلاين هر گونه راهنمايي يا درخواستي داشته باشند طي تماس با شماره ۱۹۳ اعلام و اطلاعات لازم را دريافت نمايند. وجود واحدهاي كنترل كننده عملكرد ارائه دهندگان خدمات و حتي اپراتورهاي مركز تماس تحت عنوان مركز بازخورد تضمين كننده كيفيت خدمات ارائه شده از سوي ستاد خوش در كشور خواهد بود.

این مرکز به‌ عنوان اولین مرکز تماس بین‌المللی کشور ( contact count) به‌ عنوان معین تهران نیز عمل می‌کند. در حال حاضر به‌ عنوان مرکز تماس مجموعه‌های ذیل فعالیت می‌نماید:

– به‌ عنوان مرکز تماس سامانه مالیات مشاغل خودرو سازمان مالیاتی کشور با بیش از ۶۰۰۰ دفتر پیشخوان دولت در سطح کشور

– مرکز تماس گروه خودرو‌سازی سایپا با کد ۰۹۶۵۵۰ در امور مشتریان سایپا  به مشتریان محترم این گروه

– مرکز تماس فروش صندوق‌های فروشگاهی تولید شرکت کنتورسازی ایران و خدمات فروش و امور مشتریان این شرکت

– مرکز تماس فروش گوشی‌های موبایل جی‌ال‌ایکس و خدمات فروش در امور مشتریان شرکت “ارتباط گویا همراه اروند”

چرا مرکز تماس همگامان؟

  • با متمرکز کردن سرويس تلفني و پشتيباني در يک مکان، شرکتها مي توانند به راحتي ميزان قابل دسترس بودن کارمندان خود را با حجم تماسهاي گرفته شده، هماهنگ سازند ودرمرکز تماس همگامان فرقی نمیکند حجم تماس در طول سال یا فصل چه قدر باشد. تیم مرکز تماس ،خود را با کسب و کار شما وقف میدهد و در زمینه اموزش اپراتورها و پروسه تحویل کار با هر میزان تماس را با بهترین کیفیت و کمترین زمان ممکن انجام میدهد تا دغدغه مدیریت این واحد از سازمان شما برون سپاری شود .
  • راه اندازی مرکز تماس با اپراتورهای حرفه ای و اموزش مدارم به منظور حفظ کیفیت پاسخگویی نیازمند صرف هزینه و وقت میباشد که با استفاده از مرکز تماس همگامان دیگر نیازی به راه اندازی مرکز تماس در شرکت یا سازمان خود ندارید .
  • مراکز تماس همگامان مي تواند در هر جايي داير گردد و به شرکت ها امکان بهره مندي از زمان و ساعت يک منطقه جغرافيايي و نرخهاي دستمزد کمتر را در شهر يا کشورهاي مختلف دهد و با تمرکز کردن به نيازهاي تکنولوژيک شرکت ها و با برپايي مرکز ارتباطات از راه دور در يک محيط به جاي ايجاد چند اداره کوچکتر، به روز رساني و آموزش کارمندان را آسان مي سازد.
  • بسياري از مراکز تماس از ابزار و اصول متفاوتي براي کمک به اصلاح کارايي و تجربه مشتري استفاده مي کنند. مراکز تماس داخلي از توزيع اتوماتيک تماسها استفاده مي کنند که در آن تماسهاي داخلي به عاملين به ترتيبي که تماسها را دريافت مي کنند، اختصاص مي يابد. مراکز ديگر روش نظارت بر تماس را به کار مي گيرند که درآن تلفن عاملين به صورت ناگهاني توسط بازرس کيفي و براي حصول اطمينان از برآورده شدن نيازهاي مشتريان شنود مي شود. اين تکنولوژي به کارمندان براي کمک موثر و کافي به مشتريان کمک مي کند.

تماس های ورودی

یکی از انواع خدمات قابل ارائه در مراکز تماس، دریافت تماس های ورودی سازمان ها و شرکتهای خصوصی و دولتی بصورت برون سپاری شده و انجام خدمات مورد نظر آن سازمان توسط گروه های کاری مستقل و آموزش دیده میباشد.

این شرکت آمادگی عقد قرارداد با تمامی سازمانی های دولتی و خصوصی که آمادگی برون سپاری تمامی یا قسمتی از فرآیندهای خود را از طریق مرکز تماس این شرکت دارا میباشد دارد.

مشتریان بالقوه این خدمات:

تمامی وزارتخانه های دولت
شرکتهای خدماتی همانند شرکت های گاز، آب و برق
شرکت های مخابراتی و بویژه خدمات ۱۱۸ مخابرات
شرکت های بخش خصوصی که مایل هستند خدمات صدای مشتریان خود را برون سپاری نمایند
شرکت های خودرو سازی همانند ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا و …
و …
در این راستا پروژه های زیر تا به حال توسط این شرکت اجرا شده است:

پروژه پشتیبانی و آموزش دفاتر پیشخوان و پست سراسر کشور جهت بهره برداری از سامانه مالیات مشاغل خودرو
پروژه کال سنتر خدمات ویژه شهروندی از طریق شماره ملی و سه رقمی ۱۹۳ با مشارکت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران
پروژه امور مشتریان، فروش و خدمات فروش گروه خودرو سازی سایپا

تماس های خروجی

یکی از خدمات قابل ارایه بصورت برون سپاری در مرکز تماس شرکت همگامان، ارائه خدمات تماس های خروجی میباشد.

این خدمات مناسب شرکتها، سازمان ها ییست که مایل هستند خدمات و محصولات خود را جهت عرضه و فروش ارائه نمایند.

در این زمینه به شرکتهایی همچون بانک پارسیان و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان خدمات ارائه گردیده است.

همچنین خدماتی از جمله:

بازاریابی و ارائه محصولات و خدمات تلفنی
دریافت بازخورد مشتریان
و …
در این مرکز قابل ارائه می باشند.

تمامی حقوق مالکیت معنوی این وب‌سایت برای شرکت همگامان محفوظ میباشد.