سرویسهای پشتیبانی تلفنی ۲۴ ساعته

پاسخگویی به سوالات مشتریان، ثبت و پیگیری شکایات، خدمات منشی تلفنی

تحقیقات بازار

جمع آوری داده، نظرسنجی تلفنی و پیامکی، انجام تحقیقات در دیتابیس های موجود

اطلاع رسانی خدمات و رویدادها

اطلاع رسانی تلفنی
اطلاع رسانی از طریق پیامک و فکس

تماس های ورودی

یکی از انواع خدمات قابل ارائه در مراکز تماس، دریافت تماس های ورودی سازمان ها و شرکتهای خصوصی و دولتی بصورت برون سپاری شده و انجام خدمات مورد نظر آن سازمان توسط گروه های کاری مستقل و آموزش دیده میباشد.

این شرکت آمادگی عقد قرارداد با تمامی سازمانی های دولتی و خصوصی که آمادگی برون سپاری تمامی یا قسمتی از فرآیندهای خود را از طریق مرکز تماس این شرکت دارا میباشد دارد.

مشتریان بالقوه این خدمات:

تمامی وزارتخانه های دولت
شرکتهای خدماتی همانند شرکت های گاز، آب و برق
شرکت های مخابراتی و بویژه خدمات ۱۱۸ مخابرات
شرکت های بخش خصوصی که مایل هستند خدمات صدای مشتریان خود را برون سپاری نمایند
شرکت های خودرو سازی همانند ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا و …
و …
در این راستا پروژه های زیر تا به حال توسط این شرکت اجرا شده است:

پروژه پشتیبانی و آموزش دفاتر پیشخوان و پست سراسر کشور جهت بهره برداری از سامانه مالیات مشاغل خودرو
پروژه کال سنتر خدمات ویژه شهروندی از طریق شماره ملی ۱۶۳۳ با مشارکت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران
پروژه امور مشتریان، فروش و خدمات فروش گروه خودرو سازی سایپا

تماس های خروجی

یکی از خدمات قابل ارایه بصورت برون سپاری در مرکز تماس شرکت همگامان، ارائه خدمات تماس های خروجی میباشد.

اين خدمات مناسب همه سازمانها، شركتها، بانكها و موسساتي است كه نياز به ارتباط با مشتريان خود دارند و براي مشتريان خود ارزش قائل هستند . تماسهايي از جنس اطلاع رساني، نظر سنجي، ارزيابي، بازخورد، انتقادات و پيشنهادات ، ميزان رضايتمندي از خدمات، فروش محصولات و خدمات و بازاريابي تلفني ، happy call و … مي باشد.
از جمله پروژه هايي كه در اين راستا انجام گرفته شامل؛

  • گروه خودروسازي سايپا
  • سامسونگ گلف الكترونيكس زد دي اف شعبه ايران
  • اسنپ
  • بانك پارسيان