-
تهران : ملاصدرا، شیخ بهایی شمالی، صائب تبریزی غربی، پلاک 1، طبقه دوم
تبریز : شهرک سرمایه گذاری خارجی، خیابان اوپک، واحد ۱۰۰ -
1612
04121325
٠٢١٨٨٦٠٣٧١٥
سیستم های اطلاعاتی مدیریت، مالی و اداری و سازمانی همگامان
امور مهندسی نرم افزار شرکت همگامان با بهره مندی از تجارب خود در حوزه تولید، پشتیبانی و توسعه نرم افزارهای سفارش مشتری ،نرم افزارهای مرتبط با سیستم یکپارچه اطلاعات مدیریت منابع و نیز انواع موتورهای نرم افزاری در داخل و خارج از کشور فعالیت مینماید.این واحد تاکنون واحدهای خود را در بیش از ۵۰ واحد صنعتی و سازمانی استقرار و مورد بهره برداری قرار داده است.از جمله مهمترین نتایج اخذ شده تولید یکی از کارآمدترین سیستم های نظام محاسبه بهای تمام شده کالا و خدمات در این واحد میباشد.
ویژه صنایع و کسب و کارهای کوچک
سیستم حسابداری مالی باران
سیستم دریافت و پرداخت باران
سیستم پرسنلی و حقوق و دستمزد باران
سیستم انبار تعدادی و ریالی باران
سیستم تدارکات و خرید باران
سیستم مدیریت فروش باران
سیستم فروش فروشگاهی
ماژول ارسال و دریافت پیامک
سیستم حسابداری مالی باران
سیستم حسابداری مالی باران جهت امکان ثبت اسناد مالی یک شرکت و بنگاه اقتصادی کوچک تا متوسط انواع گزارش های تراز و دفتر حساب ها، و گزارشات ترازنامه و صورت سود و زیان در محیطی کاربر پسند طراحی و تولید شده است. هدف در تولید این سیستم ایجادی محیطی ساده و روان جهت انجام امور روزانه و دوره ای یک بنگاه اقتصادی در کمترین زمان بوده است.
در این سیستم شما میتوانید:
- حساب های خود را در سطوح گروه، زیرگروه حساب ، حساب های کل ، حساب های معین تعریف کنید
- حساب های تفصیل را در سطوح طبقه و حسابهای تفصیل تعریف کنید
- مشتریان، محصولات و سایر حسابهای تفصیلی را به دلخواه گروه بندی نمایید
- سندهای حسابداری خود را در سطوح کل، معین و تفصیل شناور ثبت نمایید
- اسناد را تایید نمایید یا جهت اصلاح و ارجاع مجدد به حسابدار برگشت دهید
- دفاتر قانونی خود را بر اساس اسناد ثبت شده در سیستم بصورت روزانه، هفتگی یا ماهانه تنظیم و ثبت کنید
- حساب های سود و زیانی را به طور خودکار ببندید
- مانده حساب ها را به سال مالی آتی انتقال دهید
- دوره های مالی جدید تعریف نمایید
- در گزارش مرور حساب ها تراز و گردش حساب های خود را در سطوح کل، معین و تفصیل گرفته و با فرمت های مختلف نظیر Excel و HTML دریافت نمایید.
سیستم دریافت و پرداخت باران
سیستم دریافت و پرداخت باران
سیستم دریافت و پرداخت باران جهت ثبت هرگونه تراکنش مالی نقدی یا سند مالی از قبیل سفته و چک های روز و مدت دار در کمترین زمان و به سریع ترین شکل ممکن طراحی و تولید شده است. ما سیستم را طوری طراحی کرده ایم که شما لازم نیست برای کار با آن یک حسابدار باشید. شما نیاز به تشخیص حساب ها نخواهید داشت، و صرفاً کارهای روزمره خود را از قبیل دریافت وجه نقد، پرداخت وجه نقد، دریافت چک یا صدور چک روز یا مدت دار انجام میدهید. سیستم وظیفه تشخیص حساب و ثبت اسناد مالی را بر اساس تعاریف در زمان استقرار سیستم دارد.
در این سیستم شما میتوانید:
- انواع حساب های بانکی، صندوق و تنخواه گردان را تعریف نمایید و برای حساب های بانکی خود دسته چک تعریف نمایید
- منابع و مصارف را تعریف و ارتباط با حساب های معین را تعریف نمایید
- وجه نقد، اعلامیه واریز بانکی و چک وارده را دریافت و وجه نقد، اعلامیه برداشت و چک صادره را صادر نمایید
- در زمان سررسید چک های وارده و صادره هشدار دریافت نمایید
- چک های متعدد وارده و صادره را بطور گروهی صادر کنید
- چک های وارده را مسترد، واگذار، نقد یا با بانک واگذار و چک های صادره خود را به مسترد یا بروز نمایید
- اعلامیه های انتقال بین بانکی و بین صندوق های خود را صادر نمایید
- مغایرات بانکی خود را با کمک سیستم انجام دهید
سیستم پرسنلی و حقوق و دستمزد باران
سیستم پرسنلی و حقوق و دستمزد باران جهت مدیریت پرسنل و نیرو های استخدامی شما طراحی و تولید شده است.
در این سیستم شما میتوانید:
- انواع حکم، شعب مالیاتی و بیمه، مدارک تحصیلی، و … را تعریف کنید
- پرونده پرسنل خود را شامل دوره های آموزشی، سوابق کاری، افراد تحت تکفل و سوابق تحصیلی بصورت الکترونیک نگهداری نمایید
- ساختار سازمانی خود را تعریف نمایید
- احکام پرسنلی را بصورت پیش نویس تهیه و تایید نمایید
- انواع عوامل احکام پرسنلی را تعریف نمایید
- کارکرد ماهیانه را بصورت دستی یا از سیستم کارت ساعت زنی دریافت نمایید
- انواع مزایا و کسور غیر مستمر، اقساطی یا دائمی را تعریف و به صورت فردی یا گروهی ثبت نمایید
- احکام معوقه را وارد و محسابات کامل مربوط به احکان معوقه را انجام دهید
- مساعده، عیدی، ذخیره سنوات و حقوق ماهیانه را محاسبه و اسناد حسابداری مربوطه را ثبت نمایید
- گزارشات بیمه و مالیات حقوق و دیسکت های مربوطه را تولید و ارائه نمایید
- حقوق کارکنان را بصورت دیسکت تهیه و به حساب بانکی آنها وارد نمایید
- و انواع گزارشات مختلف را از تمامی اطلاعات سیستم اخذ نمایید
سیستم انبار تعدادی و ریالی باران
سیستم انبار تعدادی و ریالی باران جهت مدیریت و کنترل موجودی تعدادی و ریالی در انبار های مختلف یک شرکت تهیه و تولید شده است. در این سیستم شما می توانید انواع گردش های انبار نظیر رسید خرید، برگشت به خرید، حواله فروش، برگشت از فروش، حواله مصرف، حواله و برگشت امانی کالاها را به سادگی و باسرعت در محیطی کاربر پسند ثبت کنید. همچنین واحد مالی شما می تواند پس از انجام عملیات تعدادی، نسبت به ریالی کردن اسناد انبار و ثبت اسناد مالی مربوطه جهت انعکاس در ترازهای مالی شما اقدام نماید.
در این سیستم شما میتوانید:
- کالاهای خود را در طبقه بندی و به تعداد نامحدود کالا در هر طبقه تعریف نماید
- انبار های موجود را تعریف نماید
- عملیات ورود و خروج کالا از انبار را بصورت مبنا دار یا بدون مبنا انجام دهد
- رسید کالاها را برمبنای قرارداد و سفارش ، مجوز ورود و برنامه تولید ، رسید موقت و . . صادر نماید
- رسید انتقالی بر اساس تحویل از سایر واحدها ، تحویل امانی نزد دیگران و . . صادر شود
- تحویل کالاها براساس قرارداد فروش یا مجوز فروش صادر گردد
- در صورت کاهش موجودی بر اساس نقطه سفارش، سیستم هشدار داده و اقدام به صدور سفارش خرید نماید
- گزارشات متنوع و استاندارد انبارداری موجودی خود را در سطح انبار و طبقه اخذ کرده و گردش موجودی ها را در کاردکس کالا مشاهده نماید
- فرآیند کامل انبار گردانی را انجام دهد، و در نهایت سیستم اسناد کسری و اضافه انبار را صادر نماید
همچنین حسابدار شما نیز می تواند:
- اسناد وارده انبار را بر اساس روش های استاندارد قیمت گذاری نماید
- اسناد صادره انبار را بر اساس یکی از روشهای میانگین، FIFO یا LIFO قیمت گذاری نماید
- اسناد حسابداری مربوط به اسناد انبار را جهت انعکاس در صورت های مالی صادر نماید
سیستم تدارکات و خرید باران
سیستم تدارکات و خرید باران جهت پاسخگویی به نیاز های بنگاه های اقتصادی، تولیدی و صنعتی طراحی و تولید شده است. با استفاده از این سیستم واحد تدارکات یک شرکت می تواند از آخرین موجودی کالا ها در سازمان مطلع و امکانات متنوعی را در اختیار آنها قرار می دهد.
در این سیستم شما میتوانید:
- نگهداری اطلاعات و پرونده تامین کنندگان کالا
- صدور سفارش خرید، دستور خرید و قرار داد خرید از تامین کنندگان
- صدور صورتحساب خرید اقلام بر اساس رسید صادر شده در انبار
- صدور صورتحساب مستقیم خرید برای اقلامی که رسید مستقیم میگردند
- ابطال صورتحساب خرید
- صدور اسناد مالی لحظه ای برای صورت حساب های صادره و محسابه بهای تمام شده خرید
- پشتیبانی کامل از مالیات بر ارزش افزوده و انعکاس در سند زنی خودکار
- امکان تعریف انواع اضافات و کسورات مثل انواع هزینه های حمل، تخفیفات و …
سیستم مدیریت فروش باران
سیستم مدیریت فروش باران جهت سامان دادن به فعالیت های فروش و پاسخگویی سریع به درخواست های مشتریان طراحی و تولید شده است. با استفاده از این سیستم ، واحد فروش شما از وضعیت حساب مشتریان خود در هر لحظه میتواند مطلع و اطلاعات بروز را از سیستم اخذ نماید.
در این سیستم شما میتوانید:
- نرخ فروش کالاها و خدمات خود را وارد کنید
- پیش فاکتور و فاکتور فروش برای مشتریان خود صادر کنید
- مشتریان خود را وارد کرده و گروه بندی برای مشتریان مشخص نمایید
- واسط فروش و ویزیتور برای هر صورت حساب را مشخص نمایید
- هزینه های حمل و تخفیفات را در صورت حساب ها اعمال کنید
- مالیات بر ارزش افزوده و عوارض هر صورت حساب را مشخص در در سند حسابداری منعکس کنید
- و نهایتا انواع گزارشات متنوع را بر اساس پارامتر های وارده از سیستم اخذ نمایید.
سیستم فروش فروشگاهی
سیستم فروش فروشگاهی برای فروشگاه های که نیازمند نقاط فروش (POS) هستند و حجم بالایی از فروش را در این نقاط انجام می دهند، طراحی و تولید شده است. این سیستم به طور کامل با سایر سیستمهای باران یکپارچه است.
در این سیستم شما میتوانید:
- به سرعت و با استفاده از دستگاه بارکد خوان صورت حساب های خرید و فروش خود را صادر نمایید
- موجودی محصولات خود را به سرعت کنترل کنید
- موجودی نقد و دریافت و پرداخت های صندوق خود را کنترل نمایید
- در پایان شیفت کاری با صندوقدار خود تسویه حساب نمایید
- از صفحه نمایش های لمسی برای کاربری سریعتر و روانتر از سیستم بهره ببرید
- در صورت نیاز با فعال کردن محاسبات مالیات بر ارزش افزوده، آن را در صورت حساب های خود اعمال نمایید
ماژول ارسال و دریافت پیامک
ماژول ارسال و دریافت پیامک در راستای ارائه سرویسهای ارزش افزوده بر روی نرم افزار های مالی اداری باران طراحی و تولید شده است.
در این سیستم شما میتوانید:
- اطلاعات تماس مخاطبین که با آنها در تماس هستید را تعریف کنید
- اطلاعات تماس مخاطبین را گروه بندی نمایید
- پیامک های اطلاع رسانی و مناسبتی برای گروه مخاطبین یا تک مخاطب زمان بندی و ارسال نمایید
- از مخاطبین خود پیامک دریافت نمایید
- مانده بدهی اشخاص و شرکت ها در حسابداری مالی اطلاع رسانی کنید
- صورتحساب های فروش شرکت ها را اطلاع رسانی کنید
- در سررسید چک های وارده و چک های صادره اطلاع رسانی کنید
- اعلامیه های واریز و برداشت به حساب های بانکی را اطلاع رسانی کنید
ویژه صنایع تولیدی متوسط و بزرگ
زیر سیستم حسابداری مالی
زیر سیستم دریافت و پرداخت – خزانه داری
زیر سیستم پرسنلی و حقوق و دستمزد
زیر سیستم های کنترل موجودی
زیر سیستم برنامه ریزی تولید و بهای تمام شده
زیر سیستم حسابداری مالی
زیر سیستم حسابداری مالی همگامان جهت نگهداری حسابهای شرکتها با توجه به استانداردهای کشور جمهوری اسلامی ایران توسعه یافته است. ویژگیهای عمومی این زیر سیستم شامل تعریف کدینگ مالی در سطوح گروه، زیر گروه، کل، معین و سه سطح تفصیل، امکان وارد کردن اسناد مالی در محیطی کاربر پسند، ارائه گزارشات مرور حساب ها در سطح تراز کل، تراز معین، تراز تفصیل و دفاتر کل، معین و تفصیل و اخذ گزارشات چاپی با فرمتهای 4 و 8 ستونه و ارسال اطلاعات کلیه گزارشات با فرمت اکسل، ورد و HTML. صدور اسناد دائم و کل، صدور اسناد بستن حساب های سود و زیانی و پایان دوره نیز در محیطی بسیار ساده نیز از امکانات این سیستم میباشد.
سیستم ها:
- حسابداری مالی
زیر سیستم دریافت و پرداخت – خزانه داری
شرکت های مدیریت هرگونه گردش مالی نقد و اسناد خود را با استفاده از زیر سیستم دریافت و پرداخت انجام میدهد. سیستم به گونه ای طراحی شده که پس از انجام تنظیمات اولیه در فرآیند استقرار به همراه تیم مالی و مدیریت مالی شرکت، کاربر نهایی با داشتن حداقل اطلاعات مالی می تواند اقدام به بهره برداری از سیستم نماید. چرا که نیاز به شناسایی حساب های معین را نخواهد داشت.
سیستم ها:
- سیستم دریافت و پرداخت
زیر سیستم پرسنلی و حقوق و دستمزد
با استفاده از امکانات زیر سیستمهای پرسنلی و حقوق و دستمزد چرخه کامل گردش فرآیند های مربوط به پرسنلی و انجام محاسبات هرگونه پرداخت به پرسنل را پس از استخدام پرسنل میتوانید انجام دهید. تکمیل و نگهداری پرونده کامل پرسنل بصورت الکترونیک، محاسبه، پرداخت و صدور سند مساعده و عیدی، تعریف انواع اضافات و کسورات اقساطی، دایمی و غیر مستمر، تهیه دیسکت یا CD و گزارشات استاندارد برای سایر سازمانها نظیر سازمان تامین اجتماعی و اداره امور مالیاتی، تهیه خروجی جهت پرداخت مساعده، عیدی یا حقوق با فرمت ارائه شده توسط تمامی بانک های مربوطه، و امکان وارد نمودن کارکرد ها از دستگاه های رابج حضور و غیاب از جمله امکانات عمومی سیستم های میباشند.
سیستم ها:
- سیستم پرسنل و احکام
- سیستم حقوق و دستمزد
زیر سیستم های کنترل موجودی
کنترل موجودی کالاهای یک سازمان از نظر تعدادی و ریالی از جمله حداقل وظایف یک مجموعه زیرسیستم کنترل موجودی میباشد. موجودی کالاهای یک انبار توسط اسنادی با عنوان رسید کالا افزایش و اسنادی با عنوان حواله کالا کاهش پیدا میکنند. لذا، در هر سازمان، برای هر نوع رسید یا حواله انبار تا لحظه تحقق این رسید و حواله، گردش کار و فعالیتهایی وجود دارد که منجر به صدور سند رسید یا حواله میگردند. این گردش کارها در هیچ سازمانی یکسان نبوده و هر چند با تغییرات کوچک در سازمانها متغیر هستند.
سیستم ها:
- سیستم انبار و کنترل موجودی
- خريد و حسابداری خرید
- فروش و حسابداری فروش
- حسابداري انبار
زیر سیستم برنامه ریزی تولید و بهای تمام شده
- سیستم بهای تمام شده
- سیستم برنامه ریزی تولید

ویژگیها و نکات متمایز کننده سیستم های جامع همگامان
هنگامي كه از ويژگيها و نكات متمايز كننده سخن ميگوييم منظور ما تنها قابلیتهایی هستند که بر اساس بررسی های بعمل آمده توسط واحد تحقیق و توسعه بازار این شرکت ، در هیچکدام از تامین کنندگان خدمات و محصولات تخصصی نرم افزار کشور موجود نبوده و یا تاکنون ارائه نگردیده است.
از لحاظ سیستمی و کاربردی
از لحاظ ساختاری
از لحاظ سیستمی و کاربردی
- اجراي كامل روش استاندارد و صدور اسناد لحظه اي مالي بر اساس نرخهاي استاندارد و برآوردي براي کليه گردشهاي انبار ( مواد، محصول، نيمساخته، ساير ) همزمان با روش واقعي به نحوي كه گزارش سود و زيان و ترازنامه معني دار لحظهاي و تا هر اندازه دلخواه واقعي شده، از سيستم قابل اخذ است.
- اجراي كامل روش دورهاي در ارزيابي موجوديها در هر بازه زماني ( طول دوره ) دلخواه به دفعات ، توام با صدور متوالي اسناد تعديل و اصلاح حسابها.
- اجراي كامل روش جذبي در حسابداري بهاي تمام شده توام با ارائه خدمات براي توليد نرخهاي جذب عليرغم فقدان سيستم بودجه.
- كنترل كامل و حذف هر گونه مغايرت حسابهاي موجودي و كاردكس ريالي به نحوي كه كليه گزارشهاي ريالي ( ريز عمليات قيمت گذاري شده انبار) در حسابداري انبار عيناً توسط دفاتر تاييد مي شوند و برعكس كليه حسابهاي موجودي مواد، ملزومات ، محصول ، بهاي تمام شده محصولات و خدمات ، هزينههاي جذب شده به توليدات و خدمات و … توسط حسابداري انبار به ريز قابل اثبات هستند.
- تعديل لحظهاي ارزش واردهها بر اساس صورتحسابهاي خريد در كاردكسهاي ريالي.
- آناليز برنامههاي توليد ، صادره و تحويلهاي مصرف و رسيدهاي توليد و نيز توليد اتوماتيك گزارش پيش فرض انبارگرداني پاي كار بر اساس كاربرگ استاندارد محصول كه قابل اصلاح و تطبيق با گزارش ناشي از مشاهده عيني است.
- جايگزيني کامل روشهاي ارزيابي برآوردي و دستي براي واردههاي متفرقه انبار مانند برگشتهاي مصرف بدون مرجع ، رسيد اضافه انبارگرداني و … و ارزيابي و تعديل خودکار تمامي صادرههاي انبار.
- کنترل تحويل مقداري و زماني مصارف بر مبناي برنامه مصرف و مجوز مصرف متمم صادره از سيستم برنامه ريزي ، تحويل فروش بر مبناي مجوز فروش واحد فروش و قراردادهاي فروش و خريد و ساير مجوزها و اسناد مرتبط با گردش موجودي ( اين جلوه در ساير نرمافزارها با انعطاف و گستردگي ناچيزي عرضه مي شود )
- گزارش انحرافهاي نرخ و مقدار مصرف مواد ، انحراف حذب دستمزد و سربار نسبت به استاندارد قابل اثبات با ريز قيمتگذاري اسناد توليد و هزينههاي جذب شده به توليد.
- توليد اتوماتيك گزارش يادداشت بهاي تمام شده كالاي فروش رفته ضميمه صورتهاي مالي با قابليت اثبات كامل مبتني بر گردش موجوديها و ارزشگذاري ريالي آنها در كليه رديفهاي گزارش.
- امکان تعريف فرآيندهاي مرتبط با گردش موجودي در سازمان مانند توالي درخواستها ، مجوزها ، تاييديهه ا، قراردادها … و كليه گردشهاي انبار به نحوي كه افزودن و كاستن و تغيير روالها و گردشها بدون نياز به نصب نسخه جديد يا متوقف كردن اجراي سيستم يا حتي مداخله شركت ( راساً توسط كاربر آموزش ديده ) مقدور است.
- محاسبه بهاي تمام شده خريدهاي كارمزدي به صورت خودكار و با پشتيباني كامل عمليات خريد خدمات كارمزدي توام با محاسبه دقيق سهم مواد و دستمزد متعلقه.
- حذف کامل اسناد دستي مربوط به گردش موجوديها و صدور و کنترل مکانيزه اسناد موجوديها توسط سيستمهاي حسابداري انبار، سيستم کنترل موجوديها و حسابداري بهاي تمام شده.
- گزارشدهي موجودي منطقي در تاريخ معين مبتني بر برنامهها و سفارشات و موجوديها.
- گزارش پيش بيني کسري مواد بر اساس برنامه توليد، موجودي فيزيكي، موجودي در راه و موجودي تخصيص يافته به مصرف.
- محاسبه بهاي تمام شده مواد اوليه در سيستم خريد بر اساس هزينههاي کرايه حمل ، تخفيفات ، هزينههاي مختلف خريد خارج شامل گشايش اعتبار، ترخيص و …
- کنترل انواع گردشهاي انبار علاوه بر کاردکس معمول ، شامل مغايرتهاي احتمالي در انتقال بين انبارها ، برگشت از مصارف و برگشت از فروش.
- امکان ارائه گزارشهاي سلسله مراتبي و درختي از اطلاعات مانند گروهبندي هاي سلسله مراتبي از گردش انبار، حسابهاي مالي ، شرکتها و اشخاص و مرور اطلاعات از بالا به پائين.
- ارائه گزارشهاي مديريتي تحت وب و سلسله مراتبي از اطلاعات.
- امکان ارائه گزارش خواب مواد بر اساس نظام موجودي سري ساخت فروشنده مواد و سري ساخت محصول.
- گزارش تاخير دريافت صورت حسابهاي فروش بر اساس مقايسه زمان برآورد صورتحساب و تاريخ واقعي دريافت در سيستم دريافت و پرداخت.
- امکان گزارش صورت وضعيت قرارداد بر اساس پيشرفت فيزيکي و ريالي هر قرارداد و گزارش وضعيت دريافت و پرداخت به تفکيک پيش پرداخت و پيش دريافت و دريافت و پرداخت بر اساس صورتحساب قطعي.
- گزارش اخذ آخرين وضعيت اسناد و چکها در يک تاريخ براي ماههاي بعد ( مثلاً در پايان سال براي دوره مالي بعد )
- گزارش چکها و اسناد دريافتي و پرداختي سررسيده شده در محدوده زماني مورد نظر آينده.
- گزارش موجودي مقداري و اماني نزد ديگران و ديگران نزد ما.
- امکان تعديل متعدد صورتحساب خريد انبار حتي پس از ثبت دائم اسناد و صدور خودکار اسناد تعديل مربوطه در مصارف، رسيد محصول و تحويل فروش.
- صدور ديسکت براي گزارشهاي بيمه ، پرداخت حقوق ، پرداخت مساعده ، پرداختهاي موردي و دريافت اطلاعات کارکرد از انواع دستگاههاي مختلف کارت زني.
- امکان اصلاح مشخصات تمامي رسيد تحويلهاي انبار حتي پس از ثبت قانوني اسناد همراه با توليد اتوماتيك اسناد اصلاحي قابل دفاع از لحاظ مالي .
- امکان برگشت محاسبات حسابداري انبار براي يک کالا، يك انبار، تمامي كالاها و انبارها.
- امکان برگشت محاسبات حتي پس از ثبت دائم اسناد تعديل انبار.
- امکان محاسبه تعديل براي طبقات و يا کالاي دلخواه.
از لحاظ ساختاری
از لحاظ ساختاري نيز ويژگيهاي زير منحصر به فرد بوده و یقینا” با محصولات شرکتهای پیشرو در این صنعت کاملا ” قابل رقابت و مقایسه می باشد و در موارد متعدد دارای ویژگیهای منحصر بفردی نسبت به آنها میباشد :
- نظام يکپارچه گزارش گيري : افزودن گزارشهاي جديد يا اصلاح گزارشهاي موجود بدون نياز به نصب نسخه جديد، متوقف كردن اجراي سيستم و حتي مداخله شركت ( راساً توسط كاربر آموزش ديده).
- قابليت تنظيم و تطبيق بسيار بالا : انواع تغيير در شرايط و نظامهاي سازمان ( مثلاً تغيير كلي در روشهاي مالي ، اضافه شدن حوزه فعاليت جديد ، تجديد نظر در روشهاي انجام امور و … ) بازهم بدون نياز به تغيير نسخه يا متوقف كردن اجراي سيستم و در بسياري موارد حتي بدون مداخله شركت ( راساً توسط كاربر آموزش ديده) قابل انجام است.
- ساختار باز : قسمت عمده سيستم شامل ساختارهاي داده و اكثر روالهاي پردازشي به طور كامل باز بوده ، با حفظ جقوق شركت ، در اختيار كادرهاي فني مشتري است و باز كردن ساير قسمتها نيز اغلب قابل مذاكره و توافق است.