کارشناس مرکز تماس کیست؟
کارشناس مرکز تماس کیست؟ ما در این مقاله به پاسخ این پرسش پرداخته ایم تا شما با ویژگی های یک کارشناس مرکز تماس آشنا شوید.
مشتری مداری
مشتری، ضامن بقای یک تجارت و سازمان است و حیات کسب وکار ما به وجود او وابسته است. مشتری مداری، سخت ترین جزء توسعه یک
شاخص کلیدی عملکردی مرکز تماس یا KPI
مراکز تماس محیط های عملیاتی پیچیده ای هستند که از سیستم ها و برنامه های کاربردی زیادی استفاده میکنند تا بتوانند یک تجربه عالی برای
IVR در افزایش رضایت مشتری چه نقشی دارد؟
پاسخ صوتی تعاملی (IVR) یک فناوری سیستم تلفن خودکار است که به تماسگیرندگان ورودی اجازه میدهد تا از طریق سیستم پاسخ صوتی پیامهای از پیش
نسل آینده مراکز تماس
مرکز تماس باقی میماند یا منقرض میشود؟ توسعه فناوری اطلاعات، طی سالهای اخیر روندهایی را شکل داده که به نظر میرسد بر نرخ رشد
راهکار های عملیاتی جهت بهبود عملکرد مرکز تماس
در دنیای پر سرعت امروزی اولین برداشت ها از اهمیت بسیاری برخوردار هستند و تاثیر زیادی در برخورد با مشتریان دارد.شما فقط یک فرصت دارید