کارشناس مرکز تماس کیست؟

کارشناس مرکز تماس کیست؟

کارشناس مرکز تماس کیست؟ ما در این مقاله به پاسخ این پرسش پرداخته ایم تا شما با ویژگی های یک کارشناس مرکز تماس آشنا شوید. شخصی هست که توانایی تعامل زیادی علاوه بر موارد زیر داشته باشد با ما همراه باشید تا با ویژگی های یک کارشناس مناسب مرکز تماس آشنا شوید: 1-یادگیری و به […]

مشتری مداری مهمترین اصل یک شرکت

مشتری مداری

مشتری، ضامن بقای یک تجارت و سازمان است و حیات کسب وکار ما به وجود او وابسته است. مشتری مداری، سخت ترین جزء توسعه یک سازمان است. امروزه در دنیای کسب  وکار که رقابت با سرعت در حال گسترش است، حفظ مشتری و مشتری مداری مهم ترین مسئله است. کوچک ترین غفلت، منجر به نارضایتی […]

معیار های شاخص عملکردی مرکز تماس

شاخص کلیدی عملکردی مرکز تماس یا KPI

مراکز تماس محیط های عملیاتی پیچیده ای هستند که از سیستم ها و برنامه های کاربردی زیادی استفاده میکنند تا بتوانند یک تجربه عالی برای مشتری که باهاشون ارتباط میگیرد فراهم کنند. شاخص های کلیدی عملکردی مرکز تماس معیار هایی است که مدیران مراکز تماس برای تعیین موفقیت های عملیاتی مرکزشان استفاده میکنند. در این […]

IVR در افزایش رضایت مشتری چه نقشی دارد؟

پاسخ صوتی تعاملی (IVR) یک فناوری سیستم تلفن خودکار است که به تماس‌گیرندگان ورودی اجازه می‌دهد تا از طریق سیستم پاسخ صوتی پیام‌های از پیش ضبط‌شده، بدون نیاز به صحبت با نماینده، به اطلاعات دسترسی داشته باشند، و همچنین از گزینه‌های منو از طریق انتخاب صفحه کلید با صدای لمسی یا گفتار استفاده کنند.به رسمیت […]