IVR در افزایش رضایت مشتری چه نقشی دارد؟
پاسخ صوتی تعاملی (IVR) یک فناوری سیستم تلفن خودکار است که به تماسگیرندگان ورودی اجازه میدهد تا از طریق سیستم پاسخ صوتی پیامهای از پیش ضبطشده، بدون نیاز به صحبت با نماینده، به اطلاعات دسترسی داشته باشند، و همچنین از گزینههای منو از طریق انتخاب صفحه کلید با صدای لمسی یا گفتار استفاده کنند.به رسمیت شناختن تماس آنها با بخش ها یا متخصصان خاص.
یک سیستم نرم افزاری IVR به خوبی طراحی شده می تواند به افزایش رضایت مشتری و بهبود عملیات مرکز تماس و KPI کمک کند.
بهویژه در زمانهایی که حجم تماس زیاد است، یک سیستم پاسخ صوتی تعاملی مؤثر میتواند با کمک به مشتریان در یافتن پاسخها و انجام کارهای ساده، از زمان ماندن جلوگیری کند. در مواردی که مشتری نیاز دارد یا درخواست میکند با یک شخص صحبت کند، فناوری ivr میتواند به هدایت سریع و یکپارچه تماسها به بهترین نماینده مرکز تماس برای رسیدگی به درخواست آنها کمک کند.
روش های برتر تلفن گویا برای بهبود تجارب مشتری:
مشتری با وارد کردن یک سری درخواستهای به ظاهر بیپایان در سیستم منوی تلفن گویا ، به این فکر میافتد که آیا هرگز میتوانند مشکلی را حل کنند یا خیر. تعجب آور نیست که اکثر مشتریان از تجارب تلفن IVR خود ناراضی باشند. با این حال، مشکل از فناوری IVR نیست، طراحی تلفن گویا آن است. در این مقاله، روش های برتر تلفن گویا را بیاموزید تا مطمئن شوید طراحی منوی شما بصری و مشتری پسند است.
بهترین شیوههای تحول دیجیتال از جمله مسیریابی سریع مشتری، تشخیص صدا و راهحلهای تعاملی ivr و بهینهسازیهای اتوماسیون مبتنی بر یادگیری ماشین باعث پیشرفت تلفن گویای مراکز میشود.
نکات فناوری تلفن گویا برای جلوگیری از ارتباط با «کارشناس» از سوی مشتریان:
نرم افزار تلفن گویا برای چه چیزی خوب است، اگر نتواند به مشتریان کمک کند تا تماس های خود را بدون نیاز به ارتباط با کارشناسان حل کنند؟ در این راهنمای استراتژی بیاموزید که چگونه از فناوری نسل بعدی تلفن گویا استفاده کنید تا نرم افزار اتوماسیون تماس شما برای مشتریان کار کند، نه علیه آنها، تا آنها ناامید نشوند و درخواست برقراری ارتباط با یک کارشناس را نکنند (مخصوصاً در مواقع تماس با مشتری با حجم بالا. ).
- ابزارها و روندهای اتوماسیون مرکز تماس:
پیاده سازی اتوماسیون مرکز تماس در حال پیشرفت سریع است، بنابراین برای شرکت ها ضروری است که بهترین شیوه ها را اجرا کنند، در غیر این صورت خطر عقب افتادن از رقابت را دارند. پیشرفتهای فناوری در سیستمهای مسیریابی، اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA)، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی (ML) به معنای واقعی کلمه چهره مراقبت از مشتری را تغییر میدهند.
- خدمات مشتریان پاسخ صوتی تعاملی را با مدرن کردن ivr خود بهبود دهید:
یک سیستم تلفن گویا (IVR) ترکیبی از ورودی تلفن صوتی و انتخاب صفحه کلید لمسی را میپذیرد و پاسخهای مناسب را در قالب صدا، فکس، پاسخ به تماس، ایمیل و سایر روشهای تماس ارائه میکند. .
- برون سپاری مرکز تماس :
با برونسپاری مرکز تماس و راهحلهای همهکانال ما به برند شما کمک میکند تا تجربه مشتری یکپارچه را در داخل و در هر نقطه تماس هماهنگ کنند، و در نتیجه رضایت مشتری را نسبت به کسب و کار شما زیاد میکند.
- نرم افزار مرکز تماس:
برای ایجاد تجربیات شخصی سازی شده و مشتری محور، فناوری IVR مناسب و زیرساخت مرکز تماس ضروری است. نرمافزار مرکز تماس ما و پلتفرمهای فناوری راهحلهای کلاس سازمانی را برای تعاملات همهکانالی ارائه میکنند.